vrijdag 10 mei 2013

Shoplog ELF

Laatst shopte ik online bij ELF. ELF staat voor Eyes Lipes Face. Het is een luxe cosmetica lijn die producten aanbiedt van hoge kwaliteit, het is goedkoop en de producten zijn niet getest op dieren. Een tweetal jaar geleden kocht ik hier al eens een heleboel producten bij. Ondertussen zijn er heel wat nieuwe producten gelanceerd, terwijl andere alweer verdwenen zijn. Het werd dus tijd om nog eens een nieuwe bestelling te plaatsen. Vanmorgen kreeg ik het pakketje in de bus. Tijd voor unboxing!




Ten eerste kocht ik twee blushes van de elf studiolijn. De studio producten zijn iets duurdere producten dan de gewone elf producten, maar nog steeds heel budget. Ik koos de kleur candid coral en fushia fusion. Over candid coral heb ik al heel wat positiefs gehoord, al had ik hem op het eerste zicht toch iets 'koraaler' verwacht. De kleur op de website matcht niet altijd met je effectief in handen krijgt, maar dat is natuurlijk altijd een risico als je online shopt. Ik ben verder heel benieuwd naar deze twee blushes. Er zit ook een spiegeltje in elke blush, wat heel handig is voor onderweg. De blushes kosten €4/stuk. 





Ik kocht ook deze Clarifiying Pressed Powder in de kleur Ivory. Een heel lichte tint met een gele ondertoon. Vorig jaar kocht ik deze poeder al eens en ik was hier heel tevreden over. Het is ook superbudget, €1 voor een poeder! 








Ik kocht ook 3 nieuwe liquid lipsticks van elf. Ik heb er al een aantal van en hier ben ik zeer tevreden over. Ik vind het op zich wel niet echte lipsticks. Het zijn eerder goed gepigmenteerde lipglossjes. Ik kocht de kleuren Bark, Pink Lemonade en Rudy Slipper. Dit voor maar €1 per stuk.



Om nog even verder te gaan met lipgloss, ik kocht ook drie heel schattige roze lipglossjes, maar telkens in een ander roze. Ik kocht Joy, Blossom en Flirt voor €1 per stuk. 



Ik kocht ook nog wat verzorgingsproducten voor de lippen, namelijk deze drie lippenbalsems. Het zijn drie getinte lippenbalsems, wat dus toch altijd een extra effect geeft. Ik kocht eentje uit de studio lijn in de kleur Blush. Deze kost €4. Verder heb ik ook nog twee lippenbalsems uit de €1-euro lijn gekocht. Dit in de kleur Strawberry Creme en Blackberry Creme.  Ik ben vooral benieuwd naar het verschil tussen de 2 lijnen qua kwaliteit. 



Dan nog een laatste lipproduct, een lipstick. Dit in de kleur Nostalgic. Ik draag eigenlijk nooit lipsticks omdat ik ze vaak te opvallend vind. Deze kleur lijkt mij echter subtiel en zeer draagbaar. Ik denk dus dat ik deze zeker zal kunnen gebruiken. De lipsticks zijn te koop voor €1 per stuk. 


Ik kocht ook een cover stick van Elf. Het is een crème concealer en dit vind ik altijd fijner werken dan een vloeibare. Het zit in een soort van stickvorm, maar ik denk dat ik hem toch met mijn vingers zal aanbrengen, want het is een heel dikke stick. Ik kocht hem in een lichte kleur,namelijk abricot beige.  Prijs €1! 



Ik kocht ook nog 5 nieuwe penselen waarvan 4 oogschaduwpenselen. Ik wil namelijk aan de slag gaan met oogschaduw. Ik ben hier nog nooit echt mee bezig geweest, maar sinds de aankoop van mijn Max oogschaduwpalette, is mijn interesse toch gewekt. Ik kocht de Blending Eye Brush, Smudge Brush, Defining Eye Brush en Eyeshaduw Brush. Allemaal voor €1 per stuk. Ik ben heel benieuwd of ik hiermee aan de slag zal kunnen gaan. Ik kocht ook nog de Stipple Brush van de elf studiolijn. Met deze wil ik vooral foundation en felle blushes aanbrengen. Hij lijkt mij daar zeer geschikt voor. 



Als laatste kocht ik ook nog 3 oogproducten. Een ooglidprimer, zodat oogschaduw beter blijft zitten, dit in de kleur Sheer.  Ten tweede een zwarte Liquid Eyeliner, waar ik al heel veel positiefs over heb gehoord. Als laatste een Wet Gloss Lash & Brow Clear Mascara. Deze heb ik al eens gekocht en ik vind deze heel fijn werken voor als je eens geen zin hebt in opvallend opgemaakte ogen, maar in een sobere naturelle look die je wimpers en wenkbrauwen iets meer laten opvallen. Opnieuw €1 per stuk. 




Dit was mijn bestelling van bij ELF. Ik ben heel blij met de spulletjes die ik gekocht heb. Er zullen zeker nog reviews op de site komen van een aantal producten. Ik ben vooral benieuwd naar de blushes en de Stipple Brush. Ik kan niet wachten om ze te gebruiken. Alle spullen zijn te koop op eyeslipsface.be. Veel shopplezier! 

Liefs, 

Sanne










Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Héél erg bedankt voor je reactie!